Wednesday, January 19, 2011

8.5 to go


Κάθησα και σκέφτηκα τι πρέπει να κάνω για να γίνει η χρονιά πιο παραγωγική και ενδιαφέρουσα, μέχρι που θυμήθηκα ότι είμαι προνοητικό παιδί και έχω ήδη κάνει λίστα για το 11 (κονφετί πέφτει αυτή τη στιγμή, πανηγυρική η ατμόσφαιρα κυρίες και κύριοι!).
Ως καταναλωτικό τέρας ον, ξεκίνησα από τα βασικά.
Πήρα όχι
αυτά αλλά αααααυτά τα παπουτσάκια (το ροζ και εγώ δυο δρόμοι παράλληλοι, αλλά έχε χάρη που δεν είχαν τα άλλα!). Και όχι μόνο τα πήρα, αλλά τα έτρεξα κιόλας! Αμέ!
Αν σας αρέσει το κυριολεκτικό τρέξιμο, σας προτίνω το μοντέλο ανεπιφύλακτα. Είναι πολύ μαλακά, ελαφριά και έχουν και φωσφορίζοντα στοιχεία για μας τους νυχτερινούς τύπους. Ναι, τα αγαπώ. Και ήθελα να το σημειώσω εδώ για να το βλέπω και να θυμάμαι πόσο μου αρέσουν και να βγαίνω να τα χρησιμοποιώ.
Για να είμαι ειλικρινής, είναι τόσο όμορφα που δεν μου κάνει καρδιά να τα αφήσω αφόρετα κι ας είμαι στην ωμή πραγματικότητα μια couch potato.

Και αφού στα παπουτσάκια έβαλα ✓, μένουν μόνο 9 πράγματα που θα πρέπει να κουτσοβολέψω φέτος one way or another (σιγά να μην είναι μόνο 9, αλλά..ναι)
.
Και κάνω και ποστάκι (καμμένο βέβαια, ποστάκι nonetheless)! Σημαίνει δηλαδή πως πλησιάζω λίίίίίίίγο πιο κοντά στο έταιρο φετινό resolution, να γίνω δηλαδή πιο συνεπής blogger.
Τώρα για τα άλλα βλέπουμε. Είναι νωρίς ακόμα (...είπε η Ιωάννα για να ξεγελάσει τον εαυτό της)!
Χαμογελάω στο 2011. Τώρα μένει να δω αν θα μου χαμογελάσει και αυτό!

7 comments:

Unknown said...

Α!
Εντάξει!
Δε μου λες, θα ξανατρέξεις και μία στο τέλος του έτους και όλα καλά;;;

:)))

alienlover said...

Άντε βρε σάτυρε, τι είναι αυτά που λες; Ξεσηκώθηκα να πάω να τα πάρω για να τα αφήσω να μεγαλώνουν την ήδη μεγάλη συλλογή μου από ❤παπούτσια❤;
Αποφάσισα να τους δείξω φέτος λίγη περισσότερη αγάπη, και μόλις επισκευαστεί η φωτογραφική θα κάνω και παπουτσοπόστ.
Πότε θα έρθεις;

Μπουρδουμπλούμ.... said...

χαχα, μ αρέσει γιατί αυξάνουμε ταυτόχρονα τις πωλήσεις τις nike! Κι εμένα τα lunarGlide μ αρέσανε αλλα δεν κάνουν για την καλοσχηματισμένη πατούσα μου, και κατέληξα με τα pegasus 27+ (τα οποία είναι επίσης ΣΟΥΠΕΡ μαλακά και πανέμορφα :P)
Στο τρέξιμο τώρα!! :P

alienlover said...

Μπουρδουμπλούυυυμ!!!! Οποία έκπληξης! xD

τα είδα κ εγώ τα Pegasus, είναι στ'αληθεια πανέμορφα! Τα παπούτσια της Nike είναι μπροστά. Μεγειά και καλά χιλιόμετρα!

Hfaistiwnas said...

χεχεχε με γεια τα νέα παπούτσια!!!
Είναι μια αρχή και αυτό!!! :)

Unknown said...

Αγάααλι αγάλι, εσύ;

alienlover said...

μπουρδουμπλουμ! ** η έκπληξις με ιώτα.

ηφαιστιωνάκο, η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. φενξ! ^_^

νταρδιιρ, εγώ να δεις..